Sjötemat växer

För drygt en vecka sedan var vi ner till Skåne på en liten minisemester. I Tomelilla finns butiken Bo Ohlsson som har det mesta. Allt från inredning till leksaker, hygien, elartiklar, trädgårdsmöbler, kläder och skor. Kuddfodralen jag lade ut i förra inlägget köptes där. Fodralet med texten Sea Side är från Gripsholm.
När jag köpte kuddfodralen fick jag syn på en tavla som skulle passa perfekt till Villa Myrbacka! Men eftersom vi hade tagit en promenad till butiken, fanns ingen möjlighet att jag skulle få med den hem. Så jag fick ta bilen ett par dagar senare och köpa den.
 
 
Strandkänsla! Så för att ytterligare förstärka strand- och båtkänslan köpte jag en glasburk att hälla i sanden från Ystad som jag plockat med mig också. Lyfter man på locket får man en sand/salt/tång-chock. Men det är ändå ganska härligt att få den doftchocken.
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: