Marint tema

Så klart ska stugan ha lite marint tema när den ligger så nära sjön.
I somras var jag och M till Stockholm och på Kungsholmen hittade vi en liten båtbutik. Oj så fina saker de hade där inne! Vi kom ut med två små mässingsskyltar.


Bland annat den här. Självklart ska den sitta ovanför sovrumsdörren.
1 V skriven

Hej Malin,

det är så fint att se hur ni gjort. Jag blir så inspirerad att jag själv vill skaffa något liknande och ta mig an. (Får vänta några år, jag är blott 20!). Och crew-skylten är underbar, fantastiskt köp! Jag skulle tycka det vore riktigt fint om du vill visa upp Villa Myrbacka på Byggla. Är du intresserad får du en liten present. Det är bara att maila mig så berättar jag mer.

Mvh

Vendela på Byggla

2 Vendela skriven

Oj! Jag glömde sända med mailen. Här kommer den : [email protected]

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: