Juli 2010

Jag måste börja det här inlägget med att tacka alla som hjälpt till med alla tunga arbeten med stugan! Den hjälpen har varit helt ovärderlig. Jag var gravid sommaren 2010 och gjorde inte många knop på tomten. Nickade och höll med när mannen kom med förslag och var upp och fotade och fikade och inspekterade och drömde mig bort till när allt skulle vara mer eller mindre klart.
I samband med att den stora lilla sonen fyllde två, var min far och hälsade på. Jag var så klart tvungen att ta med honom till Vansbro.


Nytt dass levererat! Lite snyggare än gamla Vampire Lounge....


Se så liten Pimpelstugan är när den är "naken". Här flyttad till sitt nya ställe. Ja den lutar, men den hade inte riktats upp ännu.


Min far och min son.


Rester av en gammal altan.

Dagen avstutades på mysiga caféet i Vansbro.
Café Lokstallet som drivs av Gunde Svan har vi aldrig lyckats passa in öppettiderna på, men det känns som att det också är ett bra ställe.  
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: