Coolaste lampan!

Ibland tror jag på telepati. Jag misstänker väl att min svärmor inte har varit in på den här sidan och sett vilka lampor jag skrev i ett tidigare inlägg, men titta här vad hon kom hit med här om dagen!


Kanske den coolaste fotogenlampan någonsin!
Jag hittade ju en bild på en schweizisk taklampa och undrade vart man hittade en sådan.
Den här är hittad på loppis. Om den fungerar vet man ju dock inte... Det är alltså en typ av fotogenlampa som man bygger upp ett tryck i så det finns en viss explosionsrisk, men vi får väl testa. Annars kan den alla gånger fungera som dekoration också.

Stort tack till svärmor!
1 Mamma skriven

Åhhh... Vad himla fint och mysigt det blir!!

2 Malin skriven

Mamma; Ja visst blir det:) Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: